Publicat per

Mapa de pràctiques culturals i artístiques

Bon dia!

Comparteixo amb vosaltres el mapeig de les meves pràctiques culturals i artístiques.

M’he centrat a mostrar com formo part de la música, perquè he arribat a fer aquesta disciplina i què m’aporta en la meva vida personal i professional.

Per cert, podeu fer clic a les imatges i se us obriran enllaços amb vídeos, àudios o altres imatges.

Debat1el Mapa de pràctiques culturals i artístiques

1. Laura Balasch Pérez says:

Bona tarda, Laia,

Després de veure el teu Mapeig he pogut caracteritzar-te i personificar-te més com a companya. M’ha agradat molt poder-te sentir cantar, veure una mica de la teva vida amb el concert que ens has compartit de l’Aitana i saber que t’estàs formant i que estàs aprenent a tocar el piano, ja que jo també ho estic intentant i m’he sentit molt reflectida amb tu. M’ha sabut greu no poder accedir a la teva llista de reproducció de Spotify, no sé si és un problema de l’enllaç o de privacitat, però m’hauria agradat escoltar-la, ja que crec que escoltant la música que una persona escolta et permet llegir part d’aquesta. Igualment, ha sigut un plaer poder conèixer aquesta part de tu.

Ens seguim llegint,

Laura.